Besviken på glossybox

Angående Glossybox har jag vart sjukt missnöjd nu på senaste tiden. Fick aldrig min decemberbox så frågade vad dem höll på med och dem försökte skylla på oss att det var vårt fel vilket det inte var så det var väldigt dåligt kundbemötande och de skicka ut det här för problemet. Bra eyeliner men har redan borsten så det var tråkigt. Dem sa att jag skulle få hem min januaribox iallafall men har inte fått den ännu så är besviken igen. Borde få den i veckan annars är det slut på Glossybox för mig. Prova på någon annan sort om dem gör mig besviken igen. När jag mejla dem om decemberboxen sa dem att jag inte kunde få nån för dem var slut och dem hade inte skickat ut ännu. Vart riktigt arg då så hoppas dem skärper sig!
Men är det inte meningen att man ska få t.ex. Januariboxen i januari? Det trodde jag iallafall så undrar vart min är ... 
 
Har vart lite frånvarande nu på slutet men haft en jobbig vecka och så. Hoppas det ska bli bättre nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback