Nytt hår och hud

Bastiste Torrshampoo cherry   // Aussie Conditionerspray 
Neutrogena daily scrub 
3 Ansiktsmasker från kicks 
Fit me stick // Fit me puder // Fit me concealer 
 
Shoppade lite häromdagen lite hårvård, hudvård och smink. Ansikstmasker är alltid bra och ha och det var ta tre betala för två nu så passae på, Torrshampoo hade jag helt slut på och balsamsprej hade jag ingen och tyckte det verkade bra sen behövde jag ny foundation i ljusare färg då jag är som blekas nu och var speciall pris på alla fit me produkter så köpte det jag behövde. Tog i färgen 120 haft 115 tidigare men tycker 120 är ljusare ändå eller den går mer åt det gula hållet och 115 mot orange och gul passar mig bättre nu.
 
Idag är det fredag och jag slutar 11:20 som alltid hur skönt som helst!
Ska typ hem och sova sen har så ont i magen fortfarande så vi får se sen hur det blir!
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så mycket fint du köpt :)

2015-02-13 @ 08:15:44
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback