Gym

 
Var och gymma på friskis & svettis idag i ca 2 timmar. Är helt öm i kroppen nu haha länge sedan man gymma nu! Ska börja ut och springa snart åh så man får lite bättre kondition också. Idag träna jag hela kroppen typ.
Körde rygg, triceps, biceps, lår, mage, bröst, rumpa och axlar. Mina favoriter är ju helt klart plankan och squats älskar dem. Försöker köra iallafall 2 min plankan och 80-200 squats på en dag. Bra att hålla sig i form och ha mycket muskler.Åt lite kvarg och apelsin när jag kom hem också såklart haha.
 
Sen gjorde jag naglar på min syster. Super fräscha vårnaglar.
Vart sån hemskt ful bild och ser kaos ut men naglarna är superfina i verkligheten. Glömde helt bort att fota med systemkameran men kommer kanske upp nån ny bild nån gång snart.
Instagram @Klaranails
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk också på att låta varje muskelgrupp vila 48 h mellan träningspassen, för bästa resultat! och 200 knäböj per dag kommer bryta ner musklerna istället för att göra gott (y')

Svar: Haha jag kan träna har tränat hela mitt liv så vet mer. Jag vet bäst vad min kropp behöver och tränar olika musklegrupper och olika typ av träningspass
Klara Nilsson

2015-03-09 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback