Hiss och diss

 
Hiss
1. Urban Decay på Kicks.
Helt underbart att kicks börja sålt Urban decay kommer köpa mycket mer därifrån nu! Först på önskelistan står naked illuminated.
 
2. Vädret
Hur skönt är det inte med lite sol och värme igen?
 
3. Let´s dance
Jag älskar ju verkligen dans och Let´s dance är ju underbart då.
 
4. Kvarg
En stor favorit just nu är kvarg älskar verkligen det! Äter det till frukost, mellis och efter träning.
 
Diss

1. Busschafförer
Har vart med om hur många gånger som helst jag blivit illa bemött av busschafförer som skrikit elaka saker till mig och allt möjligt. Ringt till deras chef och klagat för det är inte okej men dem skiter i det och busschafförerna ljuger. Helt sjukt! Tur det finns några underbara busschafförer kvar.
 
2. Sommarjobb
Jag fyller 17 i November och pga det får jag inget sommarjobb då man måste vara 18 eller 17 och får inte av kommunen och i sommar får jag inget studiebidrag ju så vad ska man leva på då egentligen? Jag kommer få pengar av mina föräldrar men alla har inte sån tur och tänk om man inte har nå pengar hur ska man då kunna ha råd med mat osv? 
 
Har flera hissar än dissar men är väl så det ska vara. Har även flera hissar men det tar vi en annan gång!
Kollar på Mello nu och myser! Riktigt bra kvll och igår spenderades kvällen hos Alina och Tessan, Albin, Robin och Daniel var också där så vi köpte hem pizza och sen campa vi i Alinas vardagsrum haha jätte mysigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback