Grattis Alina❤

Idag fyller nämligen min finaste och bästaste vän!
Känt dig i exakt hela mitt liv sen dagen jag föddes.
Du finns alltid där för mig och man kan alltid lita på dig!
Kom ihåg när vi var mindre och hatade typ varandra men nu har åren gått
och vi har aldrig vart tajtare än vi är nu!
Kan skratta och gråta med dig, du förstår mig alltid!
Du är den ända jag känner som alltid är på min sida!
Det är jag väldigt tacksam över!
Skulle inte vart den jag är idag utan dig!
dom här 3 dagarna med dig har varit toppen med dig
Vi tog en rolig ridtur med Victor(som vi tvinga upp i sadeln) sen hade vi en jätte mysig övernattning
trots det som hände hade jag trevligt sen åkte vi till Valbo och på kvällen grilla vi.
Sen idag var nog den bästa dagen!
Dressyr tävling där du starta för första gången med din travare Pistage och kom 3a bara 6 procent ifrån vinnaren!
Sen åkte vi på folkrace och heja på Albin och sen var vi ut och åt!
Men det bästa med denna dag är att du fyller 16 år! Hoppas du haft en bra dag!
Älskar dig mest gumman
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback