I´m Back

Ledsen för dålig bloggning men nu är jag tillbaks och ska fokusera på bloggen!
Har haft problem med internetet sen i söndags kväll men nu funkar det igen brukar bli sånt problem lite då och då
men idag har jag haft min första skoldag med lektioner börja i skolan i måndags och har inte hänt något speciellt på hela den tiden
Dansen börjar på måndag och även moppekursen och så firar jag och Victor 2 månader då så kan tyvärr inte va med honom då men på Tisdag ska jag va med honom istället 
men nu ska jag ta lite mellis och njuta för skulle egentligen sluta om 5 minuter i skolan men vi fick sluta en timme tidigare så det känns skönt med tanke på att vårt schema suger
ingen sovmorgon, ingen håltimme bara korta tty 5-10 min och slutar kvart över 3 varje dag
är van att ha sovmorgon, 2 timmars hål och sluta vid 1-2 
men går ju i nian nu så då lär man ta tag i skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback