Min systemkamera

Fick en fråga om vad jag har för Kamera och objektiv, tänkte svara på det nu i ett litet inlägg..
Tyvärr så köpte jag kameran för flera år sen och vet inte vad objektivet heter om dom ens har namn..:P
Jag har iallafall en Nikon d3100 dom är väldigt bra men går inte att filma med tyvärr.
Har bara ett objektiv och det är ett objektiv som man ska fota med utomhus och på långt håll
Därför det inte blir super fina bilder när jag fotar på nära håll och inomhus men ska köpa nytt objekt ett porträttobjektiv dom ligger väl på 900 tror jag och mina kamera kostar runt 3000:- och objektivet jag har kostar väl 4000 skulle jag tro för hela kameran gick på 7000 men sen så har jag ett stativ också men ska köpa ett nytt för Tilda lånade det och kameran fast hon inte får och så tappade hon det utomhus men kameran klarade sig iallafall ett stativ kostar ju bara 500 så det gör inte så mycket:)
Hoppas du är nöjd med svaret:)
 

Kommentarer
Postat av: hejhej

Man kan visst filma med Nikon d3100... xd

Svar: Har inte hittat något sånt? vart finns det då?
Klara Nilsson

2013-08-16 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback