Wanted

//nagellack//Jofama by kenza //Primeboots//Daniel wellington//michael kors//

Isadoras nagellack sugar crush har sjukt snygga färger! Jag har sky crush redan men vill ha Candy crush. Tycker inte det är så höstigt men det passar till vissa kläder finns på H&M osv. kostar väl 69:- eller något och torkar jätte snabbt verkligen!

Den här jackan ska jag beställa i November, så sjukt snygg och dyr.. det är en Jofama by kenza nummer 7 finns olika nummer på dom olika modellerna! det här är en vinterjacka och den ligger på 2500:-

Vill så sjukt gärna ha ett par primeboots! Men dom kostar ju 3000 och jag har precis fått mina hunters men dom är så sjukt snygga verkligen! men dom hsr några liknande på din sko för 999:-

Den här Daniel wellington klockan är så sjukt snygg det är en classic southampton i dam kostar runt 995:-

michael kors jet set travel tote är en underbar väska är helt kär i den! Men mamma har lovat mig att jag ska få en sån! så är så himla glad!:D
 

Kommentarer
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

dom där nagellacken är jättefina! har i lila, blått och silver !:)

Svar: Ja verkligen:D
Klara Nilsson

2013-08-20 @ 17:57:08
URL: http://saracatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback