18 December

MIn vecka:
Måndags så åkte jag och handla mat i 3 stora papperspåsar och åte och gav till en ensamstående gravid 3 barnsmamma som var jätte fattig. Tycker så synd om fattiga människor och nu till julen ska ingen behöva vara utan mat. Så jag köpte Julmat, julgodis, vanlig mat, frukost, frukt och grönsaker, blöjor osv.
Hon blev jätte glad för allt.
 
Tisdags så var jag med världens bästa kille 
 
Onsdags/idag så hade vi innebandy turnering i skolan och det var jätte kul och så vann såklart bästa klassen i världen!! min klass sen hämta jag ut min klänning från nelly och den passade men den är så sjukt kort så det är lite jobbigt..
 
Imorgon får jag jullov så det blir skönt ska duscha nu
Hare bra så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback