▼2013▲

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började plugga till körkort.

ll du några av dina nyårslöften? Hade ett, att sluta äta godis men  på morgonen den 1 januari så åt jag godis så det höll inte särskilt länge haha.

är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Sommarjobb, gymnasium, tatuering fast det kommer jag inte få men ändå.

vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid minnas? Den 13 Juni då jag träffa mina 3 allra bästa vänner.

största misstaget? Har inte gjort något misstag:)

har du varit sjuk eller skadat dig? haha ja. Har vart sjuk hela tiden, hamnat på akuten flera gånger.

bästa köpet/köpen? Mk väska och Jofama by kenza :)

vad spenderade du mest pengar på ? Kläder!

gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mina vänner<3

vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2013? The monster

vad önskar du att du gjort mer? Vart mer med vänner och tränat mindre.

 

blev du kär i år? Ja men det varade inte länge.

bästa boken du läste i år? Läste ingen bok.

.vad gjorde du på din födelsedag? Hade praktik, umgicks med familjen. Eftersom jag fyllde på en Måndag kan man inte direkt göra något. Men firade ute med kompisar på fredagen.

favoritprogram på tv? Paradise Hotel

vad fick dig att må bra? Mina nära och kära<3

 

blev du kär i år? Ja men det varade inte länge.

bästa boken du läste i år? Läste ingen bok.

.vad gjorde du på din födelsedag? Hade praktik, umgicks med familjen. Eftersom jag fyllde på en Måndag kan man inte direkt göra något. Men firade ute med kompisar på fredagen.

favoritprogram på tv? Paradise Hotel

vad fick dig att må bra? Mina nära och kära<3

största misstaget? Har inte gjort något misstag:)

har du varit sjuk eller skadat dig? haha ja. Har vart sjuk hela tiden, hamnat på akuten flera gånger.

bästa köpet/köpen? Mk väska och Jofama by kenza :)

vad spenderade du mest pengar på ? Kläder!

gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mina vänner<3

vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2013? The monster

vad önskar du att du gjort mer? Vart mer med vänner och tränat mindre.

 Lite bilder från det här året som gått. Alla på bilderna har en stor plats i mitt hjärta<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback