Gårdagen

Igår var det en väldigt lugn skoldag. Vi hade Julmys på matten och så pyssla vi på andra lektionerna.
på Julmyset så kolla vi på Astrid lindgren jul och så fick vi julmust, saffranskaka och pepparkakor.
Sen pyssla vi på No och kolla på en dokumäntär på Svenskan om Nelson mandela.
Den ska vi kolla klart på idag.
Sen igår kom jag hem och la mig i soffan och kolla på Paradise hotel och åt B&J
Sen laga jag mat och tände ljus tills mamma kom hem.
Idag har vi bara 4 lektioner så det är skönt.
Först Hemkunskap och då laga vi kyckling gryta och baka kladdkaka.
Nu ska vi kolla på Film sen lunch.
Efter lunch ska vi pyssla på No och sen avslutas skoldagen med elevensval.
Bloggar mer ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback