❅Julklappar❅

God Jul på er!
Julen är ju inte över ännu men tänker lägga upp bilder på mina julklappar nu så det blir gjort.
Tyvärr ville inte kameran samarbeta men tog mobilen, för om jag inte fotar nu så kommer bilderna förmodligen inte komma upp så bättre än inget iallafall!
Hoppas det duger. Måste köpa nytt objektiv för mitt suger verkligen att fota med på nära håll...
Jag har haft en riktigt bra julafton igår iallafall fick allt jag önska mig typ och mycket mer!
Kom på nu att jag glömt fota en sak men det var iallafall en stor rosa resväska tills jag åker på skolresa med klassen till Gran canaria. 
Här kommer resten av mina julklappar.
Gelenagel start kit så jag kan göra gele nagalar.
 
Underkläder, post it lappar, ansiktsmask, hårinpackning, presentkort på affärer i sandviken och en deodorant. 
 
Skor, skulle fått primeboots men mamma hitta inga i min storlek så fick dom här ist.
Tror jag har mer användning av dom här också + dom är galet snygga!
Bare Minerals startkit, nattlinne, Daniel Wellington klocka, Papaya peeling, handkräm, chocklad och presentkort på wayne´s coffee.
Batiste torrshampoo med doft "Tropical" Nagellacks remover, doftljus, satinsängkläder, hårprodukter från USA, Parfym "DKNY", Örhängen, nagellack och presentkort på spa.
(Idag)
Fick även Premenation på Glossybox hur länge jag vill.
Super bra presenter verkligen. Tack alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback