Måndag❤

                                     Mobilbild, tyvärr
 
Idag blev jag hemma från skolan. Har vart sjuk hela helgen så mår fortfarande dåligt. Men som ni kanske märkt så har jag bloggat väldigt mycket denna helg. Har fått min skoldator och då har jag möjlighet att blogga oftare men har inte hunnit fixat photoshop på den här datorn ännu men ska fixa det nån daga nu i veckan så ni får tåla att det är dåliga collage tills dess. Men har bara legat i sängen sen i fredags nu och mår verkligen inte bra.
Så himla halsont, världens huvudvärk, hosta och förkyld..
Det är det dåliga med vintern att man blir sjuk så lätt.
Idag har min plattång också gått sönder så det sög ju..
Är inte sugen på att köpa en ny nu när jag vill lägga pengarna på så mycket annat.
Idag vakna jag vid 10 och gick upp och tog frukost och myste ner mig i sängen och har legat här sen dess men var upp och tog lite soppa en gång och nu ska jag nog ta lite te och saffransskorpor.
Super gott!
Hoppas ni haft en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback