Trött..

Har inte bloggat på ett tag nu för har vart så sjukt upptagen med massvis med olika saker.
I Onsdags var jag på föreläsning som en överlevare från förintelsen höll i. Det var jätte kul att få möjligheten att lyssna på han och allt han vart med om men samtidigt var det en hemsk historia som verkligen fick en att inse hur bra vi har det som slapp vara med om något sånt där han är en av få överlevare och är idag 77 år. Sen efter det hade jag dans sen när jag kom hem hade jag så ont i knät att jag inte ens kunde gå.. 
Idag: Har jag vart i skolan hade Hk prov och klara det!:) sen har jah kommit hem och vilat för haft så sjukt ont i knät hela dagen så inte kunnat gått idag heller. Men sen har jag pluggat och kollat på jul med ernst och gjort läxa.och nu sitter jag här och bloggar.
På söndag är det dansuppvisning på Folkeshus i Sandviken kl 1 och 3 för er som vill komma och kolla. Det är gratis. Sen ska jag dansa på julavslutningen på skolan så imorgon ska jag åka och fixa min dräkt och sen har jag inget planerat. Är fortfarande jätte förkyld har ju vart sjuk från i fredags till i onsdags. Jätte jobbigt.
 
 
Vill ni läsa mer om Tobias Rawet som höll i föreläsningen tryck HÄR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback