Konstig vecka

ledsen för dålig uppdatering ska försöka blogga oftare!
men i tisdags så sola jag hela dagen sen åkte till ronja så hade vi myskväll där sen vid 11 kom jag hem och somnade sen vi 12 på natten vaknade jag med nå otroligt ont i handen det stack och smärtan bara steg upp i axeln så tog en alvedon men den hjälpte inte så försökte somna om men kunde inte gjorde bara ondare och ondare
sen läste jag på internet vad det kunde vara och alla symtomen stämnde in på att jag fått en blodpropp
så väckte mamma och vi ringde sjukhuset sen så var det direkt in på akuten och ta massa prover och sånt men mår bättre nu har fortfarande ont ibland så kom hem på morgonen försökte somna då men gjorde för ont så lära ta medicin och smärtstillande sen lyckades jag somna sen på dagen åkte jag till Victor och på kvällen tog vi bussen till Sommarkväll i Gävle och sen sov jag hos han och åkte hem idag och idag har jag bara lagat mat och kollat lite film ska strax borsta tänderna och kolla Pretty Little Liars sen Hart of dixie.
 
Bilder från dom här dagarna
(Myskväll hos Ronja)
(Hatar sjukhusrum så fick vänta i väntrummet på provresultaten)
 
(Blev uppvaktad av Älsklingen efter jag vart på sjukhuset, sötaste killen någonsin)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback