Onsdag-Navelpiercing

Hejsan!
Igår var jag med Ronja vi hade jätte kul
Vi Gymma lite först i en och en halv timme med en pt:)
sen myste vi med film, Smoothie och frukt!:)
Så kan knappt sitta idag:p inte tränat på evigheter pga mina knän som krånglar
men ska börja hård träna nu!
mest magen för ska ta navelpiercing i höst!!:D 
Alltid vela haft det men inte fått eller vågat för har sån otrolig sprut skräck men nu har mamma och pappa gått med på att jag ska få! men ska ta mer mot jul för komme rinte kunna dansa i höst annars för kommer ha för ont osv. :/
men iallafall så längtar jag sjukt mycket till det!:D
idag har jag bara solat och njutit av dagen ska fortsätta med det nu!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback