Rapunzel of sweden - Hair Extensions

Hejsan!
Hatar  i också erat korta hår och vill kunna ha lockigt, vågor osv?
Det tar 5 minuter att få långt hår!
Ni behöver bara köpa löshår, ser riktigt ut och känns riktigt.
Det är jätte många man inte tänker på som har löshår!:)
Jag har haft det 3 gånger tidigare.
Kissie, Sarah Tjulander, Alexandra Johansson. 
Kissie har sitt Löshår från Rapunzel, 
Kissie har ju rena drömhåret!
Och det kan ni också få!
Man kan ha clips som man sätter i när man vill(Min favorit)
sen kan man limma osv. fast ni får kolla lite själva finns massvis med olika!
Dom säljer även hårprodukter, smink, värmetänger osv.
Dom har jätte bra äkta hår, rekommenderar äkta hår inte syntet hår alltså  "fejk hår".
Går ej att platta, locka eller färga.
Man kan färga äkta men gör inte det!
Finns jätte många olika färger och både platt och lockigt!
Man kan beställa hem en "färgkarta" med alla deras hårfärger så ni kan hitta rätt färg.
Dom har hur många olika sorter som helst.
Ni hittar deras hemsida här http://www.rapunzelofsweden.se
så gå in där nu och fixa drömhåret!
Är snabb frakt också fick mitt inom 24 timmar!:)
lite bilder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback