Stockholm imorgon

Hejsan!
Internet strula igår var åska osv. så fick inge möjlighet till att blogga och tidigare har jag haft för ont, skar mig en halv centimeter djupt med en köttkniv i fingret så lär egentligen sy men är för sprut och nålrädd så vägrar.
Men vi får se hur det blir.
Men imorgon bär det av mot Huvudstaden med min 2 bästa vänner!
Hanna&Sanna<3
kan inte förklara hur kul det ska bli! Vi åker själva dit imorgon, bussemn går 6 på morgonen så lär sova tidigt ikväll
men vi ska dit och shoppa och bara ha det bra!
Har precis fått 3500 så ska försöka shoppa mycket kläder till i höst! men brukar bli så att när man väl har mycket pengar så hittar man ingenting..:/
vi får hoppas på det bästa.
men min pappa kom precis hem nu så lär sluta här för han har varit borta några dagar har saknat honom massvis 
ha det bra får se vilken tid jag är hemma imorgon annars kommer ett inlägg på Tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback