Dåligt självförtroende-TÄNK TILL!

 I världen vi lever i idag är det inte konstigt att tonårs tjejer har dåligt själv förtroende!
 
1. Man blickar kallad tjock
2. lärare säger till elever som inte är tjock alls att dom har fettma
3. Killar dömmer alla tjejer efter utseende!
4. Vi blir kallad elaka saker
5.Är nästan alltid tjejr som blir utsatta för våldtäkter och andra hemska saker
 
Hur kan ni inte förstå hur jobbigt vi har det!
Varje dag fäller man en eller tusen tårar som om vi inte har det nog med våra egna problem!
Ska behöva gå och oroa oss hela tiden för att vi inte duger!
Även hur många timmar vi spenderar framför spegeln kan vi inte göra något åt hur vi ser ut!
Alla klagar på kissies botox läppar och bröstförstoringar men killar nu för tiden väljer dom tjejerna med det utseendet!
Inte konstigt att vi får anorexia och sånt skit när vi lever i en värld där vi inte duger som vi är
Jag vill kunna gå ofixad i vilka kläder jag vill utan att bli kallad ful
men är det ens möjligt?
Nej för den här världen är så sjukt idiotisk vi försöker hela tiden men misslyckas alltid!
Kan vi inte få vara lycklig en ända sekund?
JAG har tröttnat tycker alla tjejer ska få leva ett bra liv utan massa krav!
Även om man är tjock, kort, stora fötter, för små bröst osv. 
Ni bara kräver att vi ska se bra ut men vill ni veta en sak det gör vi faktiskt!
Vi är så sjukt perfekta som vi är!
Hoppas alla tänker till! Inte bara killar även tjejer som går runt och säger att andra är fula!
Vi förtjänar det här även utsatta killar!
Ingen är bättre en någon!
Jag tål inte att se någon mobbas eller vara ensam, men gör ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback