Hårinpackningar

Jag har provat alla dom här 4 hårinpackningarna och alla är väligt bra!
Är man ute efter en billig och helt okej är den rosa perfekt kostr 20 kr tror jag och finns på Dollar store
Eller vill man ha lite mer kvalite tar man den beiga vet inte vad den koster eller vad man får tag i den fick en sån i present men tror den är billig så d4en fick vara på budget den luktar rätt gott också och håret blir mjukare efter man använt den 5 ggr eller nå men man märker inte resultat på en gång
Om du vill lägga ner mycket pengar på ditt hår är den vita super bra man märker resultat efter en gång den är väldigt stor förpackning och luktar otroligt gott och jag kööpte min på rusta för 70 tror jag det var
sen en till bra är den svarta den kostar ca 50 kr på ica och luktar gott och funkar väldigt bra men det är dyrt för en sån liten burk den är jätte liten jämfört med dom andra
Hoppas ni har hittat er favorit
men jag prova en förut också men det lukta väldigt äckligt av den..
så köp den inte om ni inte luktat först och avgört det själva men det var stor burk och var väldigt bra den ser ut såhär
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback