Min dag med bästa<3

Denna dag har spenderats med bästa klassen, vi har haft super kul även fast vi var i en park och det spöregnade...
men sen sken solen upp.
Dagen började inte bra sov över en timme!
Men jag hann ändå, idag med klassen hade vi tävlingar 
en av dom var att man skulle skriva på en lapp och beskriva sig själv det gjorde alla
Jag beskrev migg som 
Tjej, lång, långt blondt hår, posetiv och dansare 
så den var rätt enkel efter som jag är den ända med blondt hår som dansar i klassen
men sen fick vi en ny lapp och lämnade in dom så läste dom upp och man skulle gissa vem som var vem
jag och Olivia vann lite konstigt för vi bara: Aa märks att man kan mycket om sina klasskompisar kändes som vi inte kunde något alls!
Men tydligen fick vi båda alla rätt alltså 23 
Jag trodde dom drev först:`)
så fick vi iallafall godis:)
Sen efter det kl 11 fick vi sluta då gick Jag, Inthira och Olivia K och åt på matkällaren!
Super gott!
sen stack Olivia hem kommer sakna henne sjukt mycket hon åker till U.S.A inatt... I en månad
Sen på Onsdag lämnar Inthira mig också och sticker till Thailand i 6 veckor.. Kommer aldrig klara mig utan dom och ingen av dom skulle ha internet heller!
Men aja tiden får gå fort men ändå inte vill ju ha Sommarlov
Asså kan inte fatta att jag får sommarlov imorgon!!:O
Ska bli så sjukt kul!
Sen imorgon kväll blir det stolt och nykter!!:D
Tänkte lägga upp bilder från dagen nu!:)
Jag och Inthira gick även och prova dom fulast kläderna vi hitta vi valde till varandra;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback