MIN DAG-VAD FINNS I PAKETET?

Haft en underbar dag fast jag varit på Högskolan i Gävle ist för på stranden
Men jag kommer få mera pengar i sommar iallafall och det är kul
Man lär känna nya personer och får umgås med kompisar ist för att ligga hemma själv hela dagen
Vi får äta på resturang varje dag och frukt vid 10 dom har vindruvor super gott
sen får vi macka super goda med sallad, ost, skinka, gurka och tomat på
Sen har dom kaffemaskin men det kostar 10 kr fdör en mugg men det är ju bra eftersom jag och Elina
drack 31 koppar på 2 dagar på Göranssonska skolan där har dom gratis
men på Högskolan har dom Te, Kaffe och milkshake
sen säljer dom glass och fikabröd också men jag orkar inte det för mycket mat nästan
men vi får sitta ute i solen och fika och poå lunchen 
Idag har vi gjort en elektronisk tärning min funkade tills jag satt ihop den
Sen byggde vi en robot i lego efter en beskrivning och sist åkte vi segway!
Super kul och jätte svårt det hackar när man åker för man vågar inte luta sig framåt riktigt och man lär luta styret när man vill svänga inte som på en cykel det trodde jag så åkte in i buskarna, typiskt mig det
sen åkte jag och Mamma och köpte frukt och sodastream "SMAK" den smaka energi dricka jätte god och som sagt när jag kom hem hade jag fått paket i det var det ett jätte snyggt skal från Idiwa.se
ÄLSKAR DET! Mitt nya favorit skal verkligen, börjar få en hel del skal och använder oftast det nyaste bara:P
Är på toppen humör idag
var ju till sjukhuset också 
det gjorde såklart inte ont i knäna när vi kom dit så had esvårt att beskriva men fick en salva vi ska smörja med en smärtstillande skulle ha voltaren men då fick jag inte ha benen i solen på 2 veckor efter jag smörjt och ska smörja i en vecka 3 ggr om dagen så vägrade det tog en annan den hjälper inte men tar bort smärtan för stunden
är likblek vill kunna sola och få lite färg!
Men dom trodde inte det var nå allvarligt men kan vara så jag lär operera mig om det inte går över
Nu bjuder jag på lite bilder från min dag:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback