FREDAG MED BÄSTI

Har spenderat hela dagen med världens finaste vän och vi har haft så kul
länge sedan vi umgicks nu!
Vi gick in på ica och köpte Nutella och kakao
efter vi slutat sen cykla vi hem till Hanna
men innan det lära jag vänta på henne jag slutade tidigare så gick och köpte Coca Cola hitta där det stog Klara!;)
Men sen när vi kom hem till henne började vi baka på en gång
var jätte enkelt! men dom blev inte så fina så vi fota dom inte
men sen tog vi en varsin och satt oss på Hannas altan i solen och njöt av "Sommaren"
och drack Pepsi
sen fick Hanna en jätte stor sticka i foten och tog säkert en halv timme att få ut den!
Stackars min älskling, kunde inte hjälpa till heller får panik av nålar
sen fota vi lite och sen har vi suttit på hennes rum och fixat med bilder och kollat Pretty Little Liars
kom precis hem och är jätte trött så ska kolla Gossip Girl nu 
kan fortfarande inte få i mig mat en muffins var gränsen till vad jag kunde äta
men lovade er ett recept så här har ni!
 

Ingredienser:

1,5 dl strösocker
2 ägg
ca 2 dl mjöl (funkar lika bra med glutenfritt mjöl)
2 msk kakao
1 msk vaniljsocker
Nutella (mängden får man välja själv)

 Hur du går till väga:

1. Sätt på ugnen på 200 grader.
2. Vispa ägg och socker pösigt i en bunke.
3. Blanda mjöl, vaniljsocker och kakao i en annan bunke.
4. Häll försiktigt ner mjölblandningen i ägg och sockerblandningen, lite i taget.
5. Häll upp smeten i cupcakeformar (ungefär till halva) som är placerade på en plåt.
6. Häll en klick Nutella i mitten av smeten.
7. Häll över ytterligare smet i formarna, men bara lite så att det täcker Nutellaklicken.

8. Ställ in plåten med formarna i mitten av ugnen i ca 10 min.

9. Ta ut cupcaksen och låt dem svalna.

10. Dekorera cupcaksen med t.ex chokladfrostning och sugarpastefigurer.

hitta detta på nån bloggerskas blogg.

En bild på mig också!

         ( Från dagens fotografering, lägger ut flera imorgon)

strössel, en klick glass eller något annat smaskigt. 


Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; det var för få som anmälde sig så det blev inget :( men snart ska jag fixa en ny tävling med bättre priser (då kommer förmodeligen nagellacken vara med också<3)

Svar: Okej :)
Klara Nilsson

2013-06-01 @ 14:00:50
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback