Lördag/Söndag

Har varit dålig uppdatering nu i helgen men haft så fullt upp och har verkligen tagit nytta på helgen!
I lördags kom Maria, Fredrik och Alina hit på middag (Mamma och pappas kompisar, Fast Alina är ju min kompis)
Så åt vi grillat och hade jätte trevligt sen kom Hanna Alinas kompis hit och dom stack ut och åkte moppe så då ringde jag Pontus så kom han hit och spendera kvällen/Natten/Morgonen med mig vi bada badtunna och kollampå film. TED och 2012 sen starta Pontus the grudge men jag som är så oroligt rädd skrek och gömde mig under kudden innan filmen hade satt igång så vi kolla aldrig på den, som tur är!
Så somna vi vid 4 tror jag vi båda somnade till filmen Never say never och jag vakna vid 8 men Pontus vakna inte förrän halv 11 typ så då åt vi frukost så åkte han hem sen och då gick jag ut och la mig i solen vid 11 och somnade såklart och vaknade vid 4 så ryggen är en aning röd nu men sen har vi ätit tårta och firat mamma på morsdag bara fick även en liten present jag åh men lägger upp bild imorgon på det jag shoppade då också :)
ska sova nu är super trött men först kolla lite på favorit serien som man aldrig tröttnar på Sex and the city
brukar alltid somna till den!:)
eftersom jag är mörkrädd så är det perfekt bara ligga och lyssna på hur dom lever livet jag vill leva
men jag var mörkrädd när jag var mindre men det försvann sen sov jag hos en kompis och vi var så trötta så ingen orka släcka taklampan så den var på hela natten men sen dess har jag haft svårt att sova utan ljus lär kunna se allting i rymmet inte jätte ljust men lite iallafall hoppas det försvinner snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback