Måndag, Trött

Glömde publicera inlägget igår
Idag är det alltså Måndag hur jobbigt som helst, sov över 20 min så fick lite brottom men hann ändå
sen hade jag So, Matte och Engelska sen 2 och en halv timmes hål så då stack jag och Inthira ner på stan och åt
på Matkällaren jag åt sushi och hon kebabtallrik super gott sen gick vi på stan ett tag köpte en ansiktsmask tänkte gå och ha på det och hårinpackning idag ska göra en egen hårinpackning med lite livsmedel som man alltid typ har hemma. Det låter äckligt men den är så sjukt bra så det finns inte!
Ta 3 msk med olivolja, 2 ägg gulor och 2 tsk honung
jätte bra oljan reparerar håret, ägggulan gör håret mera fylligt och honungen återfuktar!
Nu ska jag gå och ånga ansiktet, göra en bodyscrub, ansiktsmask som jag köpte idag och hårinpackning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback