Om mig

 Jag är en 14 årig tjej alltså född år 1998 och jag bor med min familj i Årsunda utanför Sandviken
Jag är en väldigt sportig tjej, Jag dansar och har gjort det i ett år men i höst ska jag dansa Disco, Ragga, Jazzbalett och Street.
Jag tävlar i Disco.
Jag rider lite också och brukar vara ute och springa.
Jag har en hund som är 2 år och heter Märta det är en Engelsk cocker spaniel och hon och jag ska förmodligen börja tävla i agility i sommar
Jag drömmer om att flytta till New York och bli känd bloggerska och bli rik
Älskar mode, smink, parfymer, att inreda och att fota
men även att prova nya saker 
Därför handlar min blogg väldigt mycket om tips och saker som är goda som jag ätit 
Jag älskar vitt, rosa och svart men älskar att prova starka neon färger
på kläder och smycken:)
Jag tar mina bilder med min Iphone 5 och en nikon d3100
Jag är en ren livsnjutare
Lever ett liv med mina underbara vänner 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback