Tisdag-Två veckor kvar

Idag är det TISDAGGGGG! KAn inte fatta att det är exakt 2 veckor kvar till skolavslutningen! 
Imorgon sätts betygen och jag är så taggad! Ska bli en as kul sommar har planerat massvis med saker jag ska gör med Angelica, Ska bli bästa sommaren någonsin!
Imorgon ska vi till ett gymnasium på studiebesök sen torsdag fredag är vanliga dagar fast vi får sluta tidigare på fredag! Vi sluta vid 2 ist för kvart över 3!;D
sen Måndag och Tisdag nästa vecka är helt vanliga skoldagar sen på Onsdagen har vi skolkamp och jag ska Springa stafett, längdhopp, kasta kula och slängboll.
Men var till skolsköterskan idag och hon sa att vi skulle åka och kolla vad det var med en läkare 
har sjukt ont i knäna och fötterna ibland så jag inte kan gå ens vissa stunder och känns som knät hoppar ur led 
hon sa att hon tror knäna överbelastade så vi får väl se
men idag kom jag hem åt mellis ute i solen och sen har jag kollat på Gossip Girl 
Så sjukt bra serie
men sen nästa vecka på Torsdag är det nationaldagen så vi är ledig då och har studiedag på Fredagen sen 
Måndag den 10 juli skulle hela klassen göra något vi har inte bestämt riktigt ännu men lutar åt stranden, picknik, åka båt och ring osv.
Sen är det skolavslutning och på kvällen då ska jag på stolt och nykter på furuvik, Norlie&KKV skulle komma dit och det ska bli super kul!
Men ska fortsätta kolla på Gossip Girl nu och äta melon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback