Proteinrik Smoothie❤

Idag när jag kom hem tog jag tag i pluggandet på en gång och för att det ska bli lite kul med plugg så gjorde jag en god smoothie. På banan och hallon och jag tänker tipsa er om en sak som gör den jätte proteinrik.
Ni kommer säkert inte våga prova för att ni tycket det verkar äckligt men det ger ingen smak alls.
Prova iallafall!
Ha i ett rått ägg i, så får man i sig massvis med proteiner och helt ärligt tycker jag att det inte smakar alls och man märker inte ens att det är ett rått ägg i.
Sen har jag även hunnit med att träna lite med mina hantlar och stretchat och nu ska jag ta lite frukt och gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen var helt slut idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback