Idiwa

Idiwa.se är en sida där dom säljer mobiltillbehör
Dom har riktigt snygga skal till Iphone, Samsung, Sony, HTC och Nokia
Jag älskar deras rymdskal
kommer bild på några av mina favoriter längre ner.
 
Här kan du kolla på Idadesign unika iPhone 5 skal. 
Här kan du kika in på Avanna's designade iPhone 5 skal. 
Jag tycker att både Ida & Avanna deignar sjukt fina skal :) 
 
Mina favorit skal:

Löshår från Mizzy.se!

Få ett långt, fylligt och fint svall med detta löshår!
Håret är mörkblond/ljusbrun #27/613 och är snyggt lockigt. Håret är perfekt att använda när du vill få ett längre och tjockare hår, göra vackra uppsättningar som kräver längre och fylligare hår, vid festliga tillfällen, när du vill ha en förändring, när du har en dålig hår-dag eller när du vill vara lite extra fin i vardagen. Plus att det är snyggt med lockigt hår på vinten! HÄR kan du köpa det. 

Löshår 5 Clip on, kostar 179kr och frakten ingår i priset! 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback