Fredags

Igår var jag med Emma och vi hade jätte roligt verkligen!
Vi kolla på Safe haven och åt Chips, Godis och Yollibox
Ikväll ska jag bara njuta av att det är helg och kolla film och äta lite ananas.
Var på fotboll tidigare idag med Emma sen målade vi naglarna och nu sitter jag här vid datorn och kollar dirty dancing. Så länge sen jag såg den men den är verkligen bra!
Blir så danssugen av dansfilmer.
Tur att jag har dans måndag, tisdag och onsdag nästa vecka!
Snart börjar alla danstävlingar igen också så sjukt kul ska det bli!
Ska verkligen träna mer nu och strecha varje kväll så det går bättre.
Vill upp i silver klass nu!!
ska kolla vidare på filmen nu
ha en bra kväll allihop!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du ha en till frågestund? ♡

2013-09-10 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback