Min drömresa-Tävling

min drömresa är till London.
skulle verkligen vilja åka dit och besöka olika sevärdigheter som t.ex.
Big Ben, Houses of Parliament, Tower Bridge, Buckingham Palace, London Eye och såklart madame tussauds.
Har drömt att få åka till London sen jag var jätte liten, på den tiden åkte min pappa dit väldigt ofta och sa att jag skulle få följa med när jag blev äldre men det har inte hänt ännu.
tänk er känslan att vinna en resa till sitt drömresemål! hur underbart skulle inte det vara?
helt sjukt underbart, som Andrea hedenstedt som vann en New York resa det bästa som hänt henne! det  skulle vara det bästa som hänt mig om jag vann en London resa!
tänk er känslan att få sitta på starbucks varje morgon, promenera på  
oxford street och såklart shoppa massvis! En riktig drömresa verkligen.
Har massvis att skriva om london så tänker ta allt från början när jag bestämde mig för att London var mitt drömresemål.
var typ 6 år när pappa börja åka till london och han kom alltid hem och berätta om dom stora köpcentrumen, dubbel deckarna, maten (fish&chips bland annat) och så fick jag mina första presenter det var en rosa t-shirt med pärlor på dom var formad som musse pigg, en jätte fin roseguldig spegel och ett gosedjur (Tiger från nalle phu)
sen när jag blev 12 år skulle vi jobba med en stad i europa i skolan.
ni kan gissa vad jag valde då va? jo London såklart!
jobbade till och med hemma för jag tyckte det var så kul!
kunde sitta i timmar och skriva om London.
och Londons alla sevärdigheter sen älskade jag filmen pocahontas 2 när dom åker till London. Mina kompisar har vart i London precis och har berättat hur fantastiskt det är!
Om jag vinner den här resan skulle verkligen betyda så sjukt mycket för mig!
min dröm jag haft i 9 år skulle bli uppfylld, tänk er att åka till staden där Robert Pattinson föddes och där dom har den fina accenten.
kan det bli underbarare? 
 Nej verkligen inte!
om jag vinner den här resan kommer jag bo på starbucks och såklart Victoria's secret och forever 21 som finns på oxford street! Stor brittanien äger! eftersom 1D är därIfrån också, skulle kunna dö lycklig om jag fick åka till London! Kan inte komma på en negativ sak med London eller jo en sak att jag inte får vara där och uppleva det här underbara! Suger verkligen på att skriva moteveringar om varför jag ska få vinna men har verkligen försökt nu för det här är min dröm! hoppas den här moteveringen räcker till första pris! 
Kan inte göra mer än att hålla tummarna nu. 
http://blogg.se/momondo/ där hittar ni tävlingen om ni också vill delta! 
fatta grymt att få vinna något sånt här! chansen att man vinner är 1 på 10 000 men tänk om man är den där 1 på 10 000! gäller att tänka posetivt!
men tänk er känslan att få åka iväg till London och gå där på oxford street och det ända man känner är lycka.
tycker alla borde få uppleva det och hoppas det är min tur nu!:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

London är helt fantastiskt! Har varit där en gång tidigare och jag är dökär! Jag lovar dig, att när du väl åker dit så kommer du inte sluta att prata med en brittisk accent eller sluta älska människorna där! Så fantastiskt! Hoppas du får åka dit snart!

2013-09-30 @ 21:20:05
URL: http://fames.se/moaas

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback