September

Nu känner man verkligen att hösten är påväg. Har vart sjuk i helgen så har inte orkat blogga men är fortfarande dålig så skippade dansen idag för min hals gör jätte ont och jag låter som en strypt gås när jag pratar men hade Teori i Am körkort idag sen har jag bara stretchat och ätit och ska hoppa i duschen och gå och lägga mig så jag blir bättre. Idag ringde världens goaste pojkvän och bjöd mig på bio på torsdag! Han är så himla gullig!<3 men som sagt nu är det ju höst så som jag längtat! Dricka varm choklad, tubsjalar,stickade tröjor, mys med pojkvännen och ta massvis med fina bilder! En till sak jag mer älskar med hösten är att jag fyller år!
Här får ni lite mysiga höstbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback