Shopping

Ledsen för dålig uppdatering men datorn har gått sänder och är på lagning men här får ni ett mobilinlägg 
Var en sväng till Valbo idag fick med mig lite saker hem kommer bli 2 inlägg för vill ha bättre bild på kläderna 

Skulle köpa nytt smink och hade bestämt vad och allt så kommer jag in på Lindex och ser att just det pudret och concealern jag skulle köpa var på rea! Vart super glad! Köpte även en bas primer för 99 kr bara och ett depend nagellack som jag hitta på rea för 18 kr bara! En riktigt höstlig färg. Sen fick man en loreal Paris nagellack och necessär på köpet och allt det blev något på 300 så fynda verkligen tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback