Svar på frågestunden

 

Bästa vän? 

Har väldigt många bästa vänner men några av dom är väl Hanna, Angelica, Ronja, Alina, Inthira, Elin  och Victor.

 

Mobil? 

Har en iphone 5.


Favorit mat? 

Älskar Sushi, tacos och grillat.


Bästa tips?

Har ganska många kan göra ett helt inlägg med mina bästa tips ist!

Lär bara fundera ut några så kan ta nån dag.

 

Hur länge har du och Victor vart tillsammans? 

Två och en halv månad tror jag.


Favorit serie? 

Pretty little liars, har jätte många men det är min favorit av alla.


Favorit färg? 

Vit, svart och Rosa.


Bilder på ditt rum?

Håller på renoverar det så kan lägga upp bilder när det är klart.

 

Vem har gjort din fina design? :)

Angelica Wijk <--- Länk

 

Vilka danser har du dansat/dansar?

Disco, show, jazz, street, house, feminin vibe, ragga och Tävlingsdisco.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback