Torsdag

idag har jag haft skola sen drog jag hem till Ronja i 2 timmar typ och sen åkte jag på bio med Victor när Ronjas dans började, Jag och Ronja laga en pasta sallad och åt var jätte gott!
Sen mötte jag Victor och åkte till Gävle och vi kollade på hur många kramar finns det i världen.
Den var jätte rolig och bra!
Älskar att umgås med dom här 2 personerna
sen skulle Victor cykla hem men då var hans cykel stulen..
Hatar att vissa inte kan köpa egna saker och ska ta andras för dom är så j*vla snåla..
men nu är jag hemma och ska sova ska bli väldigt skönt och imorgon ska jag upp och gå i skolan 
så ska Emma sova hos mig då och vi får se vad vi hittar på!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback