Glossybox Mars 2014

 
Månadens glossybox!
Här är månadens glossybox, förra månaden la jag aldrig upp vad man fick men orkade inte då och sen kändes det lite för sent när det helt plötsligt var i slutet av mars. Tror dem blev försenade med glossyboxen denna månad eftersom den kom igår. Är fortfarande sjuk därför det inte blev nå bloggande igår för mådde super dåligt då och orkade inte ens kolla i min glossybox men är nog på bättringsvägen nu. Är iallfall jätte nöjd med månadens glossybox. Man fick 5 extra saker också! Men det man fick var:
 
En ansiktskräm från dermosil, den var jätte bra tycker jag! Det är en orginalprodukt och kostar 77 kr.
 
En mascara från Deborah milano, den är också jätte bra! Det är en orginalprodukt och kostar 129 kr.
 
En deospray från  Panos emporio, luktar super gott! Det är en orginalprodukt och kostar 149 kr.
 
Ett nagellack från Models own, jätte snyggt tycker jag! Det är en orginalprodukt och kostar 69 kr.
 
En lyxig body cream från Mitchell and peach, den är super bra och luktar gott! Ingen orginalprodukt man fick
40 ml och orginalprodukten är 180 ml och kostar 390 kr.
 
En universalkräm från Egytian magic, inte testar men är säkert bra! Ingen orginalprodukt man fick 3 ml och orginalprodukten är 59 ml och kostar 235 kr.
 
Är super nöjd med allt! Som extra saker fick man en "Eau de toilette# test från Panos emporio. 100 kr att handla för på Fleur de Santé + en bonusgåva där. Fri frakt om man handlar något på dermoshop.se
det var ju 6 produkter i glossyboxen denna månad annars är det alltid 5 så en extra sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback