Ansiktsrengöring




Jag använder alltid rengöring morgon och kväll.
Jag har tre olika jag använder från Nivea som jag ALLTID haft! Funkar super bra för mig och kostar väl 50-70 kr styck (väldig billigt, stort plus).
Jag har först min "mjölk" och smörjer in i hela ansiktet sen sköljer jag av det och torkar ansiktet. Sen har jag ansiktsvatten som jag duttar i ansiktet och låter torka och sist har jag en ansiktskräm och det är en dagkräm men använder den även som nattkräm och har även andra krämer också men denna använder jag mest!

Det är viktigt att rengöra så man får en bra bas sen när man ska sminka och har man smink behöver man ta hand om huden extra mycket!

Idag fyller ju pappa så vi ska fira han nu snart och så. Körde på en enkel och mer naturlig sminkning idag (samma som igår typ fast ett annat läppstift).

Kan lägga upp bild sen på allt smink jag har idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback