Beauty tag

 1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?
Svar: Känner inte att jag har nån just nu.. Ge tips!!
 
2. Favoritconcealer?
Svar: Hatar min jag har nu också så tips på en flytande tack!!
 
3.  Din åsikt om lösögonfransar?
 Svar: I love them!
 
4. Slänger du din mascara efter tre månader?
Svar: Nej jag slänger den när den är dålig, men är VÄLDIGT hygienisk när det gäller mascara!
 
5. Vilken är din favoritmascara?
Svar: Benefit they're real
 
6. Vilken är din mest älskade "muliti task"produkt?
 Svar: Har ingen sån
 
7. Använder du någon primer?
Svar: Benfits porefessional men den är slut så väntar på min jag beställt och har MNY
 
8. Favvomärke rent generellt på makeup?
Svar: Benefit!
 
9. Vad är namnet på din favoritögonskugga just nu?
Svar: Älskar min från the body shop!
 
10. Favvoläppstift?
Svar: Mac!
 
11. Favvoläppglans?
Svar: Äger typ inga men har beställt hem några butter gloss från Nyx
 
12. Favvoblush?
Svar: Benefit
 
13. Nämn tre favoriter inom billigare "drugstore"make up-saker?
Svar: H&M ögonbrynspenna, H&M Browfix och ännu en till sak från H&M deras eyeliner! Älskar alla dem!
 
14. Nämn tre favoriter inom dyrare "high end"make up-saker?
Svar: Benfit primer, mac läppstift och benefit rouge/bronzer!
 
15. Om du bara fick använda tre makeup-produkter resten av ditt liv vilka tre saker skulle du välja?
Svar: Foundation, mascara och rouge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback