Jobb..

Idag blir det bara jobba och träna skulle jag tro. Kom hem igår efter en underbar resa och gjorde inget speciellt tränade typ bara. Fick även äntligen min försenade Glossybox (den kom inte när den skulle så kom den när jag var borta så blev lite sent) men skulle ni vilja ha en video när jag berättar vad jag fått och tycker om sakerna? 
Kommentera nedan såna fall!
 
Bilder från resan kommer senare men har tyvärr inte fotat något direkt men ska se om jag hittar nån fin bild som jag kan lägga upp nu ska jag fräscha till mig och sen jobba.
Ha en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja gör en sån video eller flera videos på recept osv.

2014-08-10 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback