Provar ny sminkning




Kände för att göra en mer vågad sminkning idag och provade en stark rosa färg på läpparna och läppstiftet jag har är ifrån min glossybox och tyckte det var lite cool färg men jag tycker den måste duttas på annars blir färgen såååå stark och när man duttar blir den även väldigt stark men snygg men tycker att sminkningen blev rätt så misslyckad så Aa.. Fick inte till nån bra bas, rouge blev helt fel, läpparna vart lite konstiga (glömde även återfuktar dem innan.. Ops) masaran blev fail, eyelinern blev för tjock, highlighten blev fel osv. Skulle kunna hitta på massa mera fel men måste sluta tråka ut er nu haha. 

Håret såg hemskt ut imorse när jag vakna men inte så konstigt när man somnar med blött hår så tog en hårmunk och satt upp det.. Också misslyckad för håret var så cp så Aa + har världens utväxt!! Men så konstig är ju blond naturligt men när jag färgat blond får jag mörk utväxt men när jag har färgat brunt får jag vit utväxt? Alltså va? Men ska tag i att färga det nån dag håller ju på bli ombre nu ju haha;) älskar ju ombre men inte den "ombre" jag ät påväg att få!:) 

Det här blev ett inlägg med mycket onödigt men har inget bättre att blogga om nu för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback