Shopping del 1❤

 
Shoppat lite saker de senaste dagarna och tänkte dela upp det i två delar. Skulle göra en video men kameran krångla och ville lägga upp det idag så fick bli ett inlägg.
 
Del 1 är bara smink och del 2 är kläder och en sminkapplicator och del 2 kommer upp senare ikväll!
 
Fösta har vi en Concealer från Fit me (ville ha mac, men behövde en och orka inte vänta om jag lärde beställa).
Den är i nummer 15 vilket är lite ljusare än min hud ton men ville ha den under ögonen och då ska det vara lite ljusare tycker jag! Kostade 99 kr på kicks.
 
Sen har vi en ögonbrynspenna från H&M som dom inte sålt på ett tag och jag behövde verkligen en så.
Köpte light brown då den blir bra då jag är blond tycker jag. Den kostar ca 30 kr.
 
Sen har vi en läppenna som jag köpte på kicks på rean för endast 40 kr! Den är jätte fin och en ljusrosa/nude färg så passar perfekt till vardags att bara ha den och den är matt. Från makeup store.
 
 
Sist har vi en ögonskugga som också är makeup store och köpt på kicks och köpt på rean för 40 kr.
Den ser gul ut på bild och i förpackningen men när man tar den på huden blir det mer guldig tycker jag.
Jätte fin tycker jag och har ingen i den färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback