Shopping del 2❤

 
Glömde att jag köpt mer än vad jag skrev skulle finnas med i del 2.
 
Jag har köpt en makeup sponge från H&M för den äger och är billig kostar 30 kr och jag tycker inte det blir bra när man tvättar dom så då köper jag nya istället vilket är bra att de är billiga då. 
 
Sen köpte jag avsminknings servetter på willys i Märket Eldorado. Köpte dem för att kunna göra rent händerna från smink när jag sminkar mig men prova ta bort smink med dom vilket jag inte rekommenderar då jag blev helt röd och det sved. Pris kommer jag inte ihåg men ca 20 kr tror jag.
 
Sen köpte jag 2 ansiktsmasker på dollar store för 10 kr styck tror jag. Dom älskar jag så rekommenderar dom starkt! Köpte även en ny hårmunk men hitta den inte nu har köpte 4 stycken ny och tappar alltid bort dom.. haha.. den kosta 15 kr eller nå.
 
Sen två linnen från bikbok som var 2 för 59 kr (asbilligt!!!) och har vela haft sån där tröja ett tag nu! Ska ha den vita första dagen i skolan tror jag! Köpte även nya svarta jeans från bikbok Never Denim som kosta 499 kr och jag älskar dom!! Dom är så sköna och mina favoriter känns som tights! Mycket skönare och bättre kvalite än dr.denim!
 
Det var allt ha en bra kväll nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback