2014 bästa minnena

Julafton var grym!
Fick lära känna min underbara kusin
Födelsedagen min som firades med dem bästa
Började gymnasiet
Vann en tävling i skolan för finast håruppsättning med flätteknik
Massa bilder från i somras
Fick se mina älskade killar i Friends Arena 
Slutade 9an
Gran canaria på skolresa
Magic of dance
Alla hjärtans dag som spenderades med Emma och Moa
Bio premiär av bästa filmen
Tv kändis haha
Körkort!!
''
Bowling med bästa Anna
Massa skidåk
Nyår som firades med bästa Emma
 
Haft ett helt sjukt bra år. Träffat så många underbara vänner, pojkvän osv. Har verkligen vart ett bra år.
Hoppas att 2015 blir lika att jag får behålla alla fina människor jag mött detta år.
Ikväll firar jag in det nya året med pojkvän kan inte bli bättre<3

Kommentarer
Postat av: Nej

AM-kort, inte körkort.

Svar: HAHAHAHAH dör XD AM-kort är körkort din lilla korkade människa ;) Inge illa menat men knip igen när du bara har idiotiska saker att säga;) Du skämmer ut dig bara
Klara Nilsson

2015-01-06 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback