Veckans planer

 
Här är lite av mina planer för veckan, inte allt såklart men kommer ske mycket spontana saker också.
Ser fram emot denna vecka men mest helgen och att denna vecka ska ta slut så det snart är jul!
Hur underbart är inte det då? Imon är förmodligen sista dagen jag är hemma från skolan då jag tar bort stygnen osv imorgon. Vet inte om jag ska ha samma nyårsklänning som jag hade förra året då jag älskar den eller om jag ska ta min julklänning eller helt enkelt köpa ny. Planerna för nyår är inte helt spikade än heller så vi får se. Skulle även vara skönt att färga håret lite ljusare i botten och brynen lite brunare då jag har kritvita ögonbryn nu typ haha. På fredag blir det biopremiär men mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback