1200 kr eller 69 kr?

Visst är dessa solglasögon riktigt snygga? Älskar det blåa glaset. Dom här är från Ray Ban och jag har nästan exakt lika fast mina är köpt på Cubus för 69 kr. Ska jag vara ärlig tycker jag mina är lite snyggare och varför lixom spendera 1200 kr på ett par solglasögon när det finns lika för 69 kr? Riktigt smart att köpa de billigare för då har man mer pengar över som man kan spendera på annat! Win win win! Tycker det känns mycket bättre fall om man skulle råka repa eller ha sönder dom om man köpt dom billiga. Så det är mitt bästa tips till er om ni inte är ute efter märket då. Nu drar jag till valbo och bloggar sen vad jag köpt om det blev något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback