Blogglista❤

ALLMÄNT:

1. Namn? – Klara Nilsson

2. Exakt ålder? – 15

3. Vart bor du? – Typ Gävle

4. Bor tillsammans med? – Min familj och Märta

5. Husdjur? –  Märta

6. Färg på ditt hus? – Rött

7. När är du född? – 18 November 1998

8. Klass? – Ska börja ny så 

9. Vilket år tar du studenten? – 2017 tror jag

10. Något jobb? – Svensk dirket reklam 

11. När ska du sova ikväll? – Kommer väl hem 04:00 inatt så vet ej

12. Duschat idag? – Nej ska duscha efter jag skribit klart detta

13. Kramat någon idag? – Nej inte hunnit med det.

14. Pussat någon idag? – Märta

15. Vad har du ätit? – Macka, grönsaker, klyftpotatis och kyckling spett

16. Dagens klädsel? – Shorts och en vanlig svart tröja just nu (asfult)

17. Dagens smink? – Inget ännu

18. Dagens sötnos? – Min bästa Märta

19. Dagens roligaste? – När Tildas kompis kom hit med massa kycklingar som springer runt i huset haha...

20. Har du många vänner? – Har dom bästa vännerna och det räcker.

21. Vem kramade du senast? – Ingen aning

22. Hur många har varit otrogna mot dig? – En

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Alina "Inte jag heller" och några emojis

25. Film? – The fault in our stars

26. Låt? – Just nu kanske "Like a drum"

27. Mat? – Potatis!

28. Dryck? – Iste

29. Stad? – Typ malaga älskar jag!

30. Land? – Thailand

31. Ämne i skolan? – Typ inga men nu i höst blir det roligare ämnen

32. År? – 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Vet ej

34. Drickan du drack? – Vatten

35. Gången du spydde? – Var ett bra tag sedan nu.

36. Gången du grät? – Söndags, fick sjukt ont i benetkändes som knäskålen vred sig osv, konstigt?

37. Pizzan du åt? – Hawaii ett bra tag sen

38. Gången du var i göteborg? –  Oj det var väl ett tag sen

39. Gången du var i stockholm? – Inte så länge sedan

40. Gången du var hög? – Aldrig vart det.

41. Personen som såg dig gråta? – Vet ej

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Vitt

43. Hund eller katt? – Hund lätt!

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Brukar inte "festa" direkt men gå ut och äta osv

45. Tv-spel eller datorspel? – Båda

46. Singel eller upptagen? – Beror på

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Vet ej?

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad!

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel.

50. Svart hår eller blondt? – Blondt såklart.

51. Blåa ögon eller bruna? – Spelar ingen roll. Jag gillar gröna.

52. Choklad eller lakrits? – Lakrits!

53. Göteborg eller stockholm? – Stockholm

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Helst inget

56. Pizza eller kebab? – Blää inget just nu

57. Randigt eller prickigt? – Randigt.

58. Älska eller älskas? – Både och såklart.

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Mina vänner, min familj, min hund.. Det är många.

61. Personer du hatar? – MÅNGA

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Tappat räkningen, men det är ju en bra sak *känner sig älskad* 

63. Personer som hatat dig? – Bryr mig faktiskt inte om det så :)

64. Glassar du ätit på en dag? – Max 2 glassar

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Ingen haha men nästa år!

66. Gånger du haft minnesluckor? – Händer inte ofta

67. Piercingar har du? – Öronen och naveln.

68. Personer du saknar just nu? – Anna, Alice och Alexander

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Har inte så höga förväntningar på folk så händer inte så ofta.

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Hemligt 

71. Ska du träffa imorgon? – Adam kanske.

72. Sjöng du senast för? – Jag och Angelica sjöng för Adam på snap.. hahaha stackarn.

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Hahahahaha 

74. Spelade du tv-spel med senast? – Kommer ej ihåg

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Märta

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – MÅNGA

77. Förtjänar att dö? – Folk som misshandlar djur.

78. Vill du sova brevid inatt? – Märta

VAD:

79. Gör dig glad? – Umgås med mina vänner och ha roligt. Och sommaren, älskar sommaren.

80. Gör dig ledsen? – Mycket 

81. Vad vill du helst göra nu? Åka på en lång resa så sommaren aldrig tar slut!

82. Önskar du att du slapp göra? Ta sprutor

83. Vill du ha nu? – Massa nya kläder, skor, smink osv.

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Iphone 6,en dator och primeboots

85. Längtar du till? –  Skolan (Endast för att jag ska börja gymnasiet)

86. Tycker du om dina betyg? – Rätt nöjd.

87. Ångrar du i ditt liv? – Inget typ

88. Är det bästa som har hänt dig? – Att jag bytte skola och träffade mina bästa vänner någonsin!

89. Varför gjorde du detta? – Såg kissie hade gjort en sån här så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback