Gymnasium!❤

I måndags kväll tog jag och Angelica en Power Walk och ja vi pratade mycket och då sa hon "imon får vi veta gymnasium då" och jag bah "VAAA??". Jag trodde det var i slutet av Juli eller i början av Augusti och jag vart ju såklart jätte nervös då. Ville ju veta vilket gymnasium jag skulle komma in på men ja ni fattar nog. Sen på Tisdag gick jag upp kl 8 och satt mig i köket och vänta och vänta på posten. Gick inte på toa eller något för ville inte släppa blicken fall om posten skulle komma medands jag var borta. Men alla lär ju gå på toa nån gång så när jag gjorde det satte jag mobilen i fönstret och filma medans jag var borta (orkade inte springa ut hela tiden och kolla så) Men posten kom aldrig. Ni förstår nog hur nervös jag var och i 6 timmar satt jag där och vänta innan posten kom (hahaha lite galen) men sen fick jag mitt brev iallafall och det var bra nyheter för jag kom in på min drömlinje!
Stylist på Real gymnasiet i Gävle. Så den 19 Augusti börjar jag min utbildning som Hår och makeup stylist och även nagelteknolog. Kommer bli de 3 bästa åren i mitt liv då jag har ett brinnande intresse för sånt här. Kommer bli långt att åka varje dag bara då jag har 4-5 mil till skolan men det är det värt!
 
Tänk vad åren går, känns som igår jag började ettan! Men det är 9 år sedan. Har verkligen utvecklats under dessa år och lärt mig massor och haft många som stöttat mig på vägen. Är jätte nöjd med allt nu verkligen,
 
Ikväll händer inget speciellt ska nog mest ha en myskväll osv. Kanske hitta på något med Alina 

Kommentarer
Postat av: Ja

Du kommer få välja antingen stylist eller nagelteknolog eller att ha högskoleförberedande:)

Svar: haha nej det är det inte alls. Man håller på med allt i ettan och tvåan sen i trean får man diplomera sig inom ett av dem speciella och kan utbilda sig vidare.
Klara Nilsson

2014-07-15 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback