Mitt favorit snacks i sommar

 
Hur gott är det intemed körsbär då? Älskar det skulle helt klart kunna leva på det. Har köpt 4 askar dom här seanste dagarna och hade köpt mer om det inte vore för att dem var slut när jag skulle köpa ännu mer. Älskar bär och frukt nu på sommaren. För de är säsong för dem nu och värmen gör att man vill äta nå lite sött/syrligt och inte massa chips och godis (eller jag vill alltid äta frukt och bär året om men aa). Igår blev det en myskväll då jag var hemma själv på dagen/natten. Jobbade lite igår kväll vilket sög men allt för lite pengar. Får lön den 25 och då ska jag nog köpa ett nytt objektiv till min kamera. 12 dagar kvar! 
 
Igår beställde jag hem en sak och den borde komma i veckan hoppas jag! Ska försöka fixa min andra dator (hårdisken har krashat) och vägrar typ fungera men blir tokig på den här datorn för så fort jaggår in på Photoshop så slutar den fungera (händer VARJE gång) så kan inte fixa bra bilder åt er..:/ Aja nu ska jag jobba iallafall och får se vad som händer efter det kanske ut och springa lite, är sugen på det! Har sagt att jag ska ut och springa väldigt många dagar nu men blir alltid något som kommer ivägen.. Oftast värmen eller att det är för sent man vill ju inte spring 12 på natten eller i 30+ grader men måste planera bättre helt enkelt. Vill ha bättre kondition tills i höst då danserna börjar! Blev ett ganska långt inlägg för hade bara tänkt att skriva om körsbär först men aa, nik får ha en sån bra dag (även fast det inte är någon sol).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback