Paket från fitnessguru

 
Idag kom mitt proteinpulver som jag beställde för någon dag sen. Beställde proteinpulver i smaken "Strawberry white chocolate" och fick fitness nudlar och proteinpulver prov i smaken päron på köpet. Vilket var ett stort plus!
Provade ha i proteinpulvret i min smoothie och det gillade jag väldigt mycket. Blev sjukt gott faktiskt. Men måste träna när man äter det också annars blir man bara tjock men hinner inte träna idag då jag ska vara med Alice som kommer om en timme typ så tog bara lite pulver i min smoothie idag och imorgon ska jag verkligen försöka träna för ska på kakbuffe på mina kompisar jobb,skulle dit igår men lärde åka moppe och det spöregna och blixtra så nja. Helt underbart snällt av dom att bjuda mig på gratis kakbuffe men efter det är det slut på sötsaker! Fast kan ju offra mig ibland men inte varje dag. Kommer bli en bra dag idag tror jag och vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback