Sola, vuxenpoäng!

 
Idag blev det jobba på brännan. Är jätte vit ju och sommaren är snart slut så känns lite jobbigt. Bakade även idag till tildas födelsedag (ännu mer). Idag bakade jag silviakaka och den blev super god! Skulle ju inte äta sörsaker såhär men lära provasmaka lite från kanten ju :)
Imorgonska vi baka ännu mer haha då blir det socker bullar! Jätte gott. Blev inge sommarkväll idag som jag hade tänkt för ingen kunde så har diskat och hängt tvätt istället (vuxenpoäng till mig haha). Känner att jag gillar att blogga igen ibland tappar man lusten helt har ju bloggat i snart 4 år ju! Gud vad tiden går fort. Nu blir det laga mat med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback